26 August 2016

Rindu sungguh rupanya....

Assalamualaikum...

Rindu sungguh bila berjauhan dengan abang Eusoff. Dengan papa Eusoff dan Elyass apatah lagi.. 😒

Elyass asyik la bertanya; 

"Papa? Papa?"
"Abang? Abang?"

Rindu letteww...

Papa pun selalu juga bagi tahu... abang selalu cakap sebelum tidur;

"Saya nak mama.."
"Saya nak Eyashhh.."

Bila jauh rindu-rinduan ye abang...hihi

First time sebenarnya abang Eusoff berjauhan dengan mama dan adik Elyass..


Harap perpisahan seketika ini memberi rasa "PERLU" sangat-sangat Elyass pada Eusoff; dan Eusoff pada Elyass...😍

Insya Allah..

Pagi Sabtu (esok) papa dan abang Eusoff sampai.. mama tak zzzabar!!


3 comments:

  1. pegi mana tu papa dgn abang Eusoff? sian Elyass tinggal berdua je dgn mama...

    ReplyDelete
  2. Elyass dan mama yang tinggal abang ngan papa, balik kampung minggu lepas aunty..
    Sekarang dah balik kl dah...

    Tp memang nampak, rindu sungguh dua beradik ni bila berpisah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang dah hari2 bersama2 kan.. sebab tu bila terpisah rasa rindu. macam ada yang hilang..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015