19 August 2016

Makan la sayang..

Assalamualaikum..

Lambat Elyass makan tengah hari harini.. sebab dah minum susu setengah gelas pukul 12.00 tadi..

Elyass dah tak hisap botol dah.. dari setahun setengah haritu lagi pun.. nak ajar abang stop botol sebenarnya.. dengan dia sekali pun stop juga. Minum susu dalam gelas je.. tapi ok juga.. mudah nak kemana-mana tak susah nak mengangkut susu, termos, botol bagai..

Tengah nak mencuba stop susu badan pula.. tengah fikirkan cara-cara.. letak sirap sudah.. tapi tak jalannn... πŸ˜…

Elyass tengah makan lagi ni.. berentry sambil mengadap Elyass makan.. nampak dah slow dah.. kenyang dah tu..

Selera Elyass pada nasi seperti sudah ada balik.. aritu jenuh paksa suh makan nasi.. memang dia tak nak.. sekarang dah nak dah...



Teringat abang kat sekolah.. makan apa la abang tengah hari tadi..



2 comments:

  1. bagusnya elyass makan. tak sepah2 pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak bersepah sangat.. tapi ada juga nasi yang jatuh-jatuh diriba tuu..😊

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015