06 August 2016

Kanvas frame & MALMA mirror

Assalamualaikum..

Harini 06/08/2016

Ikutkan rasa hati nak je ke Putrajaya harini, ada Rumah terbuka anok Terengganu di perantauan, bersama YAB Menteri Besar Terengganu.. tapi bila memikirkan membawa dua orang hero ni.. rasa lemah semangat.. jadinya masak di rumah saja la tengah harini, ayam masak lemak, goreng kunyit udang, telur dadar dan sambal belacan.

Bismillah.

Memandangkan plan nak keluar petang sikit nanti, nak tengok baby  baru kawan satu universiti dulu (teruja sangat nak tengok baby nih.. 7 tahun penantian.. akhirnya dapat juga menimang cahaya mata, Alhamdulillah..), elok la masa yang ada dimanfaatkan untuk buat kerja-kerja yang dah lama pending ni haaa alasannya sebab mende alah ni baru semalam belinya.


Kalini beli Uhu patafix ProPower untuk kuasa lekatan yang lagi power!

Ada sekeping kanvas frame untuk di sangkut di bilik ke-3.. dan 4 keping MALMA mirror dari Ikea untuk di sangkut di ruang tamu... semua pun bawa dari rumah lama dulu dah.. cuma tak bersangkut hingga la ke hari.

Ok siap!





Dulu...sekecil-kecil frame MALMA tu pun kami drill dinding untuk gantungkan... sekarang tampal aje dengan Uhu Patafix, mudah. Rasa nak ubah kedudukan.. cabut elok-elok frame dari dinding dan letak la kat lain pulak.

Masih ada 2 frame yang masih tak bergantung ke dinding... tapi yang itu memang terpaksa drill elok-elok ke dinding sebab ianya berat. Pending lagi....


6 comments:

  1. Replies
    1. Kann..... dulu gigih lah mendrill dinding,
      sekarang main tepek2 je.. :)

      Delete
  2. lawanyer warna rumah diana.... (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kite suka warna-warna tanah..
      Sejuk mata memandang..

      Delete
  3. Assalamualaikum..boleh puan share kan cara nak guna uhu patafix propwer ni x? sy ada beli nak gantung kanvas khat kecik tp x lekat ke dinding pun..dia lekat kejap je pastu jatuh..huhu

    ReplyDelete
  4. Mungkin dinding awak berhabuk kot...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015