18 May 2016

Gantung frame kanvas di bilik anak-anak guna UHU Patafix deco

Assalamualaikum...

Konon-konon entry deco-deco la...hihih Takde la deco-deco sangat pun.. nak gantung frame kanvas ni aje.. 


Gini ceritanya...

Frame kanvas ni dah lame pun sebenarnya... Beli masa abang Eusoff kecil dulu lagi. Masa beli plannya memang nak gantung dalam bilik dia la masa tu (masa di rumah sewa). Tapi sebab takde drill nak tebuk dinding, sudahnya frame ni bersangkut kat bilik mama, papa je (berkebetulan memang ada paku kat bawah ekon tu) Sampai lah berpindah aritu..


Masuk rumah sendiri awal November 2015... sampai la ke hari ini, frame ni duk bersandar je kat dalam bilik kain dengan ada la beberapa group frame yang tak bersangkut lagi. (Tak tahu mana tempat yang sesuai untuk disangkut + takde drill).

Kesian tengok dah berdebu gitu.. arini cuba sangkut la.. memeriahkan warna warni bilik anak-anak. 

Masih juga takde drill pun....

Tapi bulan lepas terjumpa menda ini; UHU Patafix deco. Sangat glamor la dikalangan pendeco-pendeco tegar di Malaysia..


So, harus la saya cuba juga. Tengok boleh tahan tak benda ni menggantung frame itu di bilik anak-anak.


Tada..sudah tergantung di situ....

Tambah  sikit seri lagi untuk bilik anak-anak.. Pakat mitch and match je konsepnya...
Sedap di mata..sedap la dijiwa.. Insya Allah..







2 comments:

  1. Mana beli uhu patafix tu diana..brp berat boleh tahan frame?agak byk frame tak tergantung ni...bkn sbb xde drill...tp duk tggu tukang drill yg bz manjang....hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli kat stationery Jaja.. confirm ada... ada satu lagi warna hitam getah dia tu.. yang itu lagi boleh tampung berat lagi. Yang ini tulis 2.0kg/6 pad (getah)

      Tapi memang kuat Jaja.. setakat frame ni.. memang bertahan kukuh je..

      Kena pergi cari lah... takat frame ringan-ringan guna menda alah ni je.. sayang pulak nak drill dinding.. melainkan frame berat.. lain la..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015