30 November 2012

Tertunai lah hasrat akhirnya....yeayyy..

Assalamualaikum...
Wahhhh.. Tajuk! Macam best kan...? Aper yang tertunai tu ek..? Takde apa laa..... Akhirnya, tertunaikan hasrat saya nak makan durian crepe.. Itu aje.... kihkihkih
Asyik tengok blogger-blogger lain tepek gambar durian crepe dan bercerita akan kesedapannya... Terliur tau.... Akhirnya saya pun memulakan operasi mencari pembuat durian crepe.. Finally saya dapat satu melalui fb rakan seoffice saya, menayangkan durian crepe yang dibelinya itu, beserta dengan contact number pembuatnya. Saya apa lagi... cepat-cepat la msg kak Fiza, nak order.. :-)
Urusan pengoderan berjalan lancar.. Lagi lak best berurusan dengan kak Fiza, sebab dia friendly sangat-sangat.. Melayan setiap pertanyaan saya.. Siap saya tambah order last minit untuk Red Velvet (RV) cake 16 cuppies.. dia ok aje.. [ada sesetengah tu..dah tak layan kan..?]
Ni la 3 peket durian crepe dan 16 cuppies RV  tuu... Sedap sampai menjilat jari......

Durian crepe saya makan sorang aje... best sangat! En.suami ngan nanak tak layan durian-durian ni.. Bermakna saya sangat lah bertuah! Hahahhaha..
Untuk RV cake tu.. saya beli untuk kawan-kawan office, sempena 1 tahun saya bekerja di Paling Industries Sdn. Bhd. Alhamdulillah sudah satu tahun saya di sini, menimba pengalaman kerja. Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah.. Semoga Allah merahmati dan mempermudahkan segala urusan kerja saya, Insya Allah..
Dapatlah merasa sebiji sorang... Siapa yang masuk personnel room...rezeki dia lah tu... Yang tak masuk tak merasa lah...
Bagi sesiapa yang masih mencari-cari pembuat durian crepe yang best tu... Saya recommend la durian crepe Kak Fiza nih... Sedap.... Untuk RV cake pun sedap.. Cubalah.... Pasti anda tak menyesal punya.... :-)
Harganya?
Durian Crepe     : RM10.00 untuk 4 biji / bekas
Red Velvet cake : RM40.00 untuk 16 biji / box (Minimum order)
Nih detail kak Fiza.... Selamat mencuba!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015