10 March 2016

IKEA haul untuk anak-anak

Assalamualaikum..

10 - 27 Mac 2016, IKEA sale wehhh... 

Kat muka buku, peminat-peminat tegar barangan IKEA upload gambar-gambar secara live apa yang sales saat dan ketika itu, apa yang mereka borong saat dan ketika itu. Penuh troli... PS bertungkus lumus mengambil order... pm..pm..pm...

Kesian kat kami-kami yang sedang bekerja ni, lagi-lagi peminat-peminat barangan IKEA tapi jauh pulak dari KL.. tak mampu nak dan-dan tu ke IKEA. Jenuh la mencari PS yang boleh tolong mereka belikan, boleh gunakan khidmatan penghantaran direct atau khidmat pos bagi yang berada di luar kawasan. Simpatilah pada kami.. Jangan la membeli penuh troli.. ingat la sikit kat orang belakang ni..

Hihihih..

Semalam 09/03/2016, ikutkan hati ajak en.suami half day. Nak merasai juga apakah nikmatnya SALE di IKEA ni. Mentah-mentah permintaan saya di reject! :(.. Sabo..sabo.. kata en.suami.. Sale masih panjang..

Balik kerja petang, selesai ambil abang Eusoff dan Elyass.. terus ke IKEA Damansara. Sebenarnya, bukan nak membeli sangat la... dapat carpet ULLGUMP hitam polkadot putih yang harga asal RM99.00 lepas sales dapat RM59.00 tu pun ok dah..

Tapi kan.. kalo dah namanya sales harga jatuh menjunam, sales dah start dari pagi.. perginya belah petang nak kemalam, agak-agak ada lagi ke tinggal untuk orang belakang? HABIS.

Kecewa la seposen.. hihihi

Nak ubati kekecewaan, meh la beli barang-barang untuk anak-anak. Ada lah beli, Lampu meja LAMPAN yang takde sales RM16.90 warna biru, bangku BOLMEN RM19.90 yang juga takde sales dan ada lah beberapa barang kecil-kecil lagi.. tuala NACKTEN RM1.50 sehelai beli 2 helai, bekas siram bunga/tumbuhan warna hijau IKEA PS VÅLLÖ RM2.25.



Tak dapat karpet yang menjadi buruan semua orang tu pun takpe la.. Dapat 2 ketul barang untuk anak-anak ni pun dah cukup happy dah...

Abang Eusoff dah tidur di bilik sendiri tau.. 

Beli lampu meja LAMPAN tu untuk memberi lebih semangat lagi pada abang Eusoff untuk kekal tidur di bilik sendiri sampai bila-bila pun. Sebelum beli lampu ni, abang tidur menumpang cahaya lampu tidur dari bilik mama papa je.

Beli bangku BOLMEN pula adalah untuk kegunaan abang Eusoff buka lampu tandas, bila bangun malam-malam. Takde la kejutkan papa dan mama lagi dah. Abang dah boleh berdikari sendiri dah.

Abang malu-malu meow jadi model mama..hihi

Lain entry, insya Allah saya akan ceritakan bagaimana bermulanya abang Eusoff tidur asing dari papa dan mama.

:)



2 comments:

  1. saya pon dah lama nak pi IKEA tp tak dapat pi lagiiii

    ReplyDelete
  2. nayfatimah rasyid duduk mana...?
    Kalau jauh dari KL, turun KL sekali, boleh la pi..
    Kalau nak beli barang saje, ramai je PS kat luar sana..
    Carik dalam muka buku.. ramai yang boleh buat delivery..


    Salam kenal.. terima kasih sudi singgah tau.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015