30 March 2016

Ini atok saya..

Assalamualaikum...

Ini atok saya... Atok saya nama Nasarudin.. Atok saya adalah abah kepada papa saya. Saya saaaaaayang atok saya. Walaupun atok kuat menyakat saya, tapi saya tetap sayang atok. Waktu kena sakat tu.. memang rasa macam nak marah sikit la kat atok saya ni.. ye laaa atok usik saya.. atok ambil saya bawak lari jauh dari mama.. atok kata mama nak buat kerja, saya tak leh kacau mama... mana boleh macam tuuu.. :( Sebab tu kalau atok nak ambik saya, waktu mood saya tak berapa nak baik, saya akan lari jauh dari atok... :) Kadang-kadang saya jerit tak bagi atok ambil saya.. terukkan saya ni..?? hmm.. kesian atok.. maafkan saya atok.

Maaf, terseksi sikit :p

Tapi..tapi.. kalau mood saya sangat baik, senang hati... saya suka main-main dengan atok. Kalau atok datang rumah saya, atau saya balik rumah atok, atok akan beri banyak duit pada saya dan abang Eusoff.. saya tak tahu apa fungsi duit sebenarnya.. Jadi, saya buat main-main je la duit yang atok bagi tu.. campak dari tempat tinggi, duit tu melayang cantik je jatuh ke lantai. Kadang saya susun-susun je atas lantai tu... Sedar-sedar duit atok bagi tadi tak tahu dah ada kat mana. Hilang dari pandangan saya macam tu jeee...

Mama ambik ekkkk.... :p
Papa ambik ekkkkk..... :p


Atok saya orangnya sangat baik.. Orangnya sangat soft. Arhh.. cakap bahasa Inggeris pulak saya ni.. :) Atok sudah melalui banyak susah senang membesarkan papa. Saya doakan Allah panjangkan usia atok. Saya harap sangat-sangat atok sempat tengok saya dan abang Eusoff membesar dan berjaya.

Rindu rasanya pada atok..



Yang benar,
Kashfi Elyass Kamarul Azam
Cucu atok






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015