09 February 2013

Sedih di 09 February 2013

Assalamualaikum..


Terima kasih emak atas kelahiran ini..
09 Februari 1984

Syukur Ya Allah atas nikmat dan kurniaan-Mu..

Tak dapat nak menulis panjang tentang hari yang sepatutnya menggembirakan ini... namun terasa kesedihan sedari pagi. Entah lah kenapa... Terasa hari ini seolah-olah hari bersedih plak..

Selepas solat Zohor tadi, ada air mata yang menitis...selesai solat Maghrib tadi pun sama.. Saya rasa sayu yang amat...

Hari lahir saya yang ke 29 tahun ini, tiada ucapan dan doa selamat dari seorang emak yang mengandungkan dan melahirkan saya ke dunia ini. 

Ya...itu yang menjadikan hati saya sayu...sayu...dan sayu...

Terima kasih emak, kerana melahirkan.....

Terima kasih ayah kerana membesarkan...

Terima kasih emak dan ayah atas segala pengorbanan, susah payah..

Alhamdulillah.. saat-saat begini, mujur en.suami ada menenangkan hati  yang kesedihan.. Dengan ucapan dan doa sempena hari lahir saya... dan suprise kan saya dengan video sebagai hadiah hari lahir... Terubat sikit kesedihan.. Saya mampu mengukir senyum walau dalam tangis, sedu dan sedan.. 



Tika video ini dipasang, dipertontonkan oleh en.suami kepada isterinya dan anaknya, air mata makin laju mengalir... terharu dengan "hadiah" yang amat  berharga ini... dan sedih kerana dalam video ni ada wajah emak tersayang... mengundang rindu yang tak pernah kurang! Takkan pernah.. =(



Terima kasih papa... Sayang papa dan Eusoff ketat-ketat!! 



Terima kasih juga buat abang, achik dan Hakim...atas ucapan... Love you all!!

I really mean it!

Al-Fatihah untuk arwah emak tarsayang.. 



5 comments:

  1. Takziah, but Happy Belated Birthday too..semoga sentiasa bahagia menjadi anak, isteri, ibu dan someone to everyone in your life..

    jangan sedih2 ye, dgn mjadi isteri yg solehah n ibu yg sejati insyaallah ibu disana akan bahagia hendaknya <3 smile ^^

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday Na semoga pjg umur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me kasih ngah...
      Happy birthday untuk Haris jugak =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015