29 July 2016

Syawal 1437H :: Sesi Photoshoot kami keluarga

Assalamualaikum...

Gambar raya sekeluarga tahun ini, ada la sekeping dua.. tapi tak semenggah mana la... yang betul-betul cun, ini je haa..👇 itu pun perasaan je la yang rasa cun..😅😅😅



Susah nak bekerjasama dengan anak-anak kecil ni. Biasa yang susahnya datang dari si abang Eusoff. Tapi kalau abang dah ok, adik pulak yang buat hal.

End up.. gambar raya dah hape-hape. Sadis betul.. tapi tahun ni.. cuba juga la nak kan juga gambar yang cun melecun package muka mama flawless tulus mulus kebabom gitu... kih..kih..kih..

Mujur la dah ada booking satu sesi photoshoot untuk kami sekeluarga. Perjanjian dan pembayaran dah dibuat awal pun sebenarnya untuk sesi photoshoot ni, 04 Januari 2016. Tapi sebab kami asyik bizi-bizi-bizi sahaja, sedang elok lah photoshoot menjadi juga di bulan Syawal 1437H ini. Konon-konon photoshoot Syawal la😊



























Terima kasih kepada Bintanghati Studio Photography, kerana merialisasikan gambar sekeluarga Syawal kami yang sangat perfect!

Alhamdulillah. Sangat berpuas hati... lain kali pasti kami nak lagi!

Nakkan servis mereka?
Add fb : Bintanghati Studio Photography

4 comments:

  1. thanks for sharing insights, I like being able to add new knowledge at the same time new insights, thanks for giving new insight, may be useful to others his..
    OBAT BATUK
    OBAT SINUSITIS
    OBAT KOLESTEROL
    OBAT ASMA
    OBAT AMBEIEN

    ReplyDelete
  2. Waaaa canteq!!! Sebenarnya dah tgk dl kat fb bintang hati sblm ni..hikhik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaah... saje tau jaja ni..
      Kite letak sini juga untuk kenangan ye...😁😁

      Delete

  3. Nice to be visiting your blog again, i was just browsing along and came upon your blog. just wanted to say good blog and this article really helped me.

    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL

    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL

    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL
    OBAT KOLESTEROL

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015