05 September 2013

Hadiah GA per-1 dalam berblogging

Assalamualaikum...

Boring lak rasa bila malam makin larut nih.. En.suami ngan nanak memasing dah layan mata... En.suami pedih mata katanya lepas buat something special untuk birthday si kecil kami Eusoff Oktober nanti. Papa ngan mama sama-sama semangat...hiihi.. Ye lah... dah Eusoff makin paham erti gembira, makanya kami nak buat lah sesuatu yang pasti menggembirakan nanak. Insya Allah... 

Bila boring saya suka nak tengok balik gambar-gambar lama.. masuk folder, keluar folder... masuk drop box belek satu-satu gambar yang ada. Buat saya senyum sendiri... Lagi-lagi melihatkan telatah Eusoff yang dah macam-macam bila makin besar ni. 

Jumpa satu gambar nih... memang ambil untuk buat entry...tapi bila dah terlalu sibuk..[sibuk le sangat kaaan] dah terlupa. Bila dah ingat balik ni rasa perlu cepat-cepat up entry... Entry kenangan manis dalam berblogging.. =)


Alhamdulillah...hasil menyertai GA : Jom bersihkan rumah, biarpun bukan hadiah utama mahupun kedua...biarpun sekadar hadiah tambahan.. tetap saya happy yang sangat luar biasa. Terima kasih MamaLynd atas hadiah cawan bercorak batik yang memang sangat comel ini. 

Nak tengok keputusan lengkap pertandingan ini..? Boleh la baca kat sini : Keputusan giveaway jom bersihkan rumah

Sejujurnya ini adalah hadiah pertama yang saya perolehi dalam berblogging. Orang lain dah berpuluh-puluh kemenangan dengan hadiah-hadiah gempak.. hihihi.. Takpe itu orang lain... Untuk saya, sikit-sikit lelama jadi la bukit.. =p Asal saya tak putus harapan untuk terus joint GA.. Segalanya bukanlah satu yang mustahil kan....?? Mana tahu nanti ada lagi rezeki lain untuk saya menang GA lagi... 

Tengah menunggu satu keputusan GA ni...tapi tak tau ler ada rezeki atau tak. Yang pasti bukan saya sorang yang menunggu keputusan. Ramaaaaiiiiii lagi peserta lain juga yang mengharapkan kemenangan biarlah berpihak kepada mereka. Insya Allah ada rezeki tak kemana. Doa banyak-banyak ye Diana.... =)

Terima kasih MamaLynd atas hadian ni.. Next time ada GA, saya joint lagi ye...




6 comments:

  1. citer lama ni ...hihiks...best kn dpt adiah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal Fizah...berkurun punyer citer....hahahaha
      Best.... Alhamdulillah..

      Delete
  2. Kemenangan...hadiah yg terindah...sape x suka menang kan....tp rzeki...kita x tau kan....yg pasti...berusaha....dah abis berusaha...klau da nma rezeki kita...ttp kita yg empuya....:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat bersetuju Asyifa... kalau dah ketentuan memang rezeki kita....akan jadilah kemenangan berpihak pada kita... kalo dah namanya takde rezeki kita..makanya bukan milik kitalah kemenangan itu...

      Kalo tanpa usaha langsung.., maknanya takda langsunglah rezeki tu...

      =)

      Delete
  3. Terima kasih sebab sudi join. ANyway DIana memang layak dapat penghargaan dari belog kecil saya. Tetap setia menjengah walau tiada update dan antara yang terawal jengah blog klu ada cerita baru..

    Terima kasih,, (terasa nak peluk) Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. (- . -)

      Sama2 Mama Lynd..

      Best rasa bila ukhuwwah macam ni terjalin hasil berblogging je.... =)
      Harus lah support sesama kita.....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015