12 July 2012

Lawatan nanak ke SMK Tengku Kudin :-)

Salam..

Gambar lama, saje bila tengok album-album gambar nanak yang lame-lame. Tak silap gambar ni diambil 26 November 2011, nanak berusia 1 tahun 1 bulan...tersenyum saya bila melihat gambar nie... Ada cerita di setiap gambar.... :-)

En.suami, ex-student Sek. Men. Keb. Tengku Kudin, Raub...  Sepanjang perkahwinan dengan beliau, selalu aje bercerita pasal sekolah yang dikagum-kagumkan nie... Sudah tentulah...Saya juga mengagumi sekolah tempat menimba ilmu dulu, nunnn jauh di Kuala Terengganu... :-)  Saya suka mendengar "Apabila "Azam" Bercerita" Sama lak dengan nama blog saya nie kan... hihihii....

Balik Raub ari tuh, tergerak hati nak ajak en.suami singgah kat sekolah dia nie... Saje nak tengok dengan lebih dekat.. Beliau pun teruja kot...sebab dah lama tak jejak kaki ke sekolah nie... Sambil tuh, boleh kenalkan nanak dengan sekolah papa dulu... Tempat di mana papa kenal erti hidup, kenal erti menjadi pemimpin, kenal erti berusaha untuk mendapatkan markah yang terbaik dalam setiap matapelajaran, terutama sekali subjek "Sejarah" itu [En.suami minat giler subjek nih....]

Nanak saya sekarang, pantang nampak sekolah mesti "nak...nak..nak.." Nak apa tak tahu, nak bersekolah kot...ke nak ape eh...? heheeheh Semoga itu petanda baik, Insya Allah......
Saya lak, teringin jugak nak bawa anak ke sekolah saya lak.. Insya Allah jika ada kesempatan nanti...huhuhu

Lambat nyer menunggu 5 tahun lagi, nanak dah darjah 1! Excited..excited..excite.. :-)


Sek.Men.Keb.Tengku Kudin, Raub, Pahang Darul Makmur.

"Ilmu Cahaya Hidup"..ingat tu nanak...

Nanak dan appa..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015