04 January 2016

Eusoff kembali ke sekolah sesi 2016!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah... hari ini 04 Januari 2015 (Isnin), hari pertama persekolahan abang Eusoff. Berjalan dengan lancar sekali. Tak ada esak tangis.. tak ada adengan tarik menarik. Permulaan yang baik untuk abang di hari pertama persekolahan 6 tahun sesi 2016.

Semoga Allah memberkati perjalanan abang menuntut ilmu ye... Good luck untuk 1 tahun lagi abang di CIC Prima Samudera.


Malam tadi abang dah sangat-sangat excited. Mama masukkan buku-buku ke dalam bag, siapkan stokin dalam kasut, bekal makan dan bekal air siap-siap basuh dan semuanya letak setempat.

"Esok saya sekolah ye mama?" -Ye..

Kejutkan abang awal, hari pertama persekolahan kena la, bertenang.. tidak huru hara. Abang membantu sungguh hari ni.. bangun tak menagis, mandi tak menangis.. gosok gigi tak menangis. Siap-siap pakaikan baju sekolah, galas bag.. dan mintak mama take picture (Macam faham-faham je, memang mama pun nak ambil beberapa keping gambar abang untuk kenang-kenangan).

Sebab awal, adik pun siap mandi.. mintak pakaikan kasut macam abang.. dan nak galas bag lama abang. Layan aje sementara masih awal. Jalan kehulu kehilir rumah mengikut abang. Macam dia pun hari pertama sekolah jugak.. :)

Jom lah bergambar sama-sama abang!!



Good luck abang dan adik!! :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015