20 September 2015

School bus Lego

Asslamualaikum..

Hari Raya Aidiladaha dah nak menjelang hanya beberapa hari sahaja lagi.. Tak sabar dah rasa kami sekeluarga nak balik kampung... 

Persediaan untuk sambutan kecil-kecilan birthday abang Eusoff masih in progress. Sedang menyiapkan party pack je dah.. yang lain-lain rasa takde apa-apa dah. Ala kadar apa adanya sahaja. Insya Allah sebelum balik beraya nanti saya share cerita party pack yang ala kadar serta berbudget kecil itu.

Hujung minggu Eusoff dan Elyass yang sangat kesian.. Mama kerja, terpaksa ke office di hari weekend demi mengejar masa untuk menyiapkan kerja-kerja. Minggu depan nanti kerja sehingga Rabu sahaja.. tak terkejar untuk siapkan jika buat hari bekerja sahaja. Jadi jom lah pulun di hari weekend mana yang sempat, sambil hati menangis mengenangkan anak-anak yang ditinggalkan kat rumah bersama papanya. :)

Untuk ganjaran abang Eusoff sebab baik duduk dengan papa masa mama kerja, mama dan papa belanja Lego!

"School bus"




Macam biasa lego dari Mr. DIY lagi. Banyak je mainan lain kat sana, tapi Eusoff tetap pilih Lego juga. Ok je Lego pun.. Sel-sel otak mama akan berhubung! Heheheheh.. Lego ni leceh sikit.. Namun, mama gigih juga buat untuk abang Eusoff.

Part paling mencabar sebenarnya, gangguan dari si kecil Elyass. Jadi, sebelum itu kena tidurkan sikecil ini dulu, baru boleh fokus pada Lego abang Eusoff.

"Mama, baby kacau!" -Abang Eusoff



Hasil yang dah siap, bukan abang Eusoff je teruja, mama pun sama.. yeayyy....
Puas hati rasanya boleh berikan sebuah bas sekolah yang pada asalnya,part-part lego yang sangat kecil jer!





Tak sempat nak ambik gambar abang Eusoff yang sangat teruja dengan bas sekolah ni. Muka yang excited sungguh! Siap je terus mintak nak main.. hehhe

Mama papa tumpang seronok, bila anak-anak seronok. 

Maka jadilah beronok-ronok :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015