28 September 2015

Eusoff 5 tahun :: Party pack!

Assalamualaikum.. 

Part yang saya sangat suka. Party pack!



Jika saya letakkan diri saya di tempat anak-anak kecil sebaya abang Eusoff, saya pasti sangat-sangat gembira bila diberi buah tangan. Tak kisah la bersempena apa pun.. majlis kahwin ke… majlis khatam Al-Quran ke.. majlis sambutan hari kelahiran ke… Seronok nya dapat sesuatu dari majlis tu.

Jadi.. untuk birthday abang yang ke 5 tahun, saya dah peruntukkan sedikit kos untuk sediakan party pack. Dengan harapan anak-anak buah saya nanti seronok bersama menyambut hari kelahiran abang Eusoff. Budget kecik-kecik aje. Semua buat sendiri je..



Perancangan tempat sambutan kelahiran abang Eusoff ke-5 adalah di kampung aki, Terengganu Darul Iman. Balik bersempena Hari Raya Aidiladha. Jadi sekali jalan la dengan sambutan Aqiqah Ekhlass, Elyass dan Noah Hafiy (3 orang),  majlis arwah untuk atok dan majlis pertunangan abang Amer (sepupu paling tua Eusoff dan Elyass) Insya Allah. 

Abang Eusoff ada 19 orang sepupu. Termasuk Elyass dan abang Eusoff sendiri, dah jadi 21 orang! Ramai kan..? Dah boleh dibayangkan ke hap-pening nya itu… :)

Goodies bag bertema Super Why. Bahan-bahannya serta isi kandungannya adalah:



Paper bag coklat
Label Super Why –DIY 
Topeng Super Why –DIY 
Question mark – DIY 
Pencil 
Bag tag
Biskut 

Simple-simple sahaja...

Alhamdulillah...berminggu-minggu saya usahakan.. akhirnya siap dah semuanya... Puas hati sangat. Untuk anak-anak tersayang, mama dan papa akan usahakan apa sahaja untuk kamu-kamu..



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015