20 January 2013

Hunting jangan tak hunting..hihihi

Assalamualaikum...

Salam berhujung minggu kepada semua rakan-rakan blogger. Pada yang baru mengenali apabilaazambercerita, salam perkenalan ye.... Sebuah blog biasa yang berkongsi rasa, semoga ada manfaat yang korang boleh dapat dari entri-entri saya.. In Shaa Allah..

Weekend ni.. kami still dalam proses hunting houses/apartment yang mampu kami miliki.. Owhh...banyak sangat rumah-rumah yang mau dijual, baru naik ada, sub sale pun ada... Perlu ada duit je..., duit 3%, 10%... duit booking dan segala bagai lagi lah.. owh....banyak kos nyer kalau nak beli rumah.. noted!

Kami still mencari, mencari, mencari hingga ada yang berkenan di hati dan yang penting rumah idaman yang mampu milik sebenarnya...

Kami pun  still  perlu saving..saving..dan saving.... untuk make sure, segala bagai bayaran tu kami boleh bayar bila dah jumpa rumah idaman kami nanti.. hopefully!

Semoga tahun ni ada rezeki, In Shaa Allah..

Semalam kami ke area Rawang.. Banyak nyer perumahan baru naik... Harga rumah kat sini, jauh lebih murah berbanding harga rumah area Klang Valley....Tapi, berbaloi ker nak beli rumah sane memandangkan kami kan kerja Batu Caves. Nak berulang hari-hari... jauh yang amat..

So, jalan-jalan  tengok rumah je laa... Best owh tengok rumah..cantik-cantik... Meleleh air liuq tak sedar..hihiihihiih..

Hunting lagi...lagi...lagi...




2 comments:

  1. wah,,bestnye dah tngk rumah nak beli sendiri...sy kene tuko keje lu ni baru leh cr rumah...xtau la bila..mudah mudahan ada la rezeki sy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah...satu masa nanti ada lah rezeki kita..
      Sama-sama kita doakan agar adalah rezeki kita..=)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015