05 January 2013

Hari minggu sudah menjelma..jom balik kampung..

Assalamualaikum..

Entry auto publish...

Tika dan saat entry ini dipublishedkan... [owhh bahasa inggeris yang diberi perisa imbuhan...]...
saya dah dalam perjalanan ke kampung halaman agaknya..kalau lah perjalanan ke RTP Klau, Raub adalah tidak jam... awal la sampainya..Yeayyyy..Balik kampung!! Hohohoho balik kampung!! Hati riangg...!

Boring, puahsang dah duduk rumah hari minggu...tak tahu apa nak buat dah... Layan tv, kemas rumah, basuh baju..masak, main-main ngan nanak... Jalan-jalan cuci mate, Ikea, Ikano, Pertama Kompleks, Sogo, Selayang Mall, Giant, Jusco AU2 bla...blaa..blaa..

Aktiviti yang sama ajee... Sekali sekala dapat balik kampung sangat lah best! Leh jumpa abah, dan nanak leh jumpa atok.

Harap-harap buah duyan masih banyak... :-) wuhuuuuu.. best nyer...
Bayangkan kalo masih banyak durian.... yang makannya cuma saya seorang...alahaiii...
Abah tak makan banyak sangat pun dah durian, adek lak macam tak makan sangat jugak... En.suami dan nanak.. say "NO" to durian! Makanya durian saya konker sorang diri.... :-)

 Selamat berhujung minggu... Hujung minggu pertama di tahun  baru...
Apa aktiviti korang..?

13 comments:

  1. Replies
    1. Seronok..
      Eusoff lagi seronok ngah, balik kejar ayam ngan atok...!

      Delete
  2. kih..kih...kejar ayam?
    seronok la abah ye cucu balik hilang sunyi...

    ReplyDelete
  3. Dah geng dah ngan atok sekarang nih...
    Pantang atok keluar rumah mesti nak ikut kejar ayam..

    Dah makin besar, dah masin seronok atok melayan..sebab dah geng ngan atok..

    Ngan Pok De pun sama... sedar-sedar dah atas riba pok de dah.. :-)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Hahha...iye.... dah berantu-rantu dah..
      Tapi balik cam hampe....durian dah abes...adehh...kecewe tau..

      Delete
    2. ye ke?kempunan la ni...nnti p beli durian

      Delete
  5. ohhh kampung kat rtp klau jg yer...ada rezeki bolelah kita jumpa yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye...itu kampung suami saya...
      Lina orang RTP Klau jugak ye.... Sekampung ye kite...

      Delete
    2. aaih..jumpa org sekampung lgi ke

      Delete
    3. Hahha..... aah...jumpa lagi...:-)

      Delete
  6. oh.. bercuti di hujung minggu ya.. best nyee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best...kalau dapat balik kampung sendiri,
      lagi best..! hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015