29 June 2012

Alhamdulillah..segala puji hanya untuk-Mu..

Salam,

Ingat lagi tak entry saya mencari-cari penimbang berat badan?? Nak yang complete bacaan semua bagai tuh…... Entry lama dah pun… tengok kat sini.

Dan…..


Sekarang saya dah dapat apa yang saya nak.. hoyeyyy..hoyeeyy.. Dah nak sebulan pun dapat tapi tak sempat nak update kat diari kesayangan ini. Sebijik sejebong [orang Terengganu kate] sama macam apa yang saya nak tuuu. Yang lagi best saya dapat free lagi!! Alhamdulillah.... Terima kasih untuk kakak saye yang memang baik hati menghadiahkan penimbang ini…hehhe [Bodek nampak….:-p)


 
Tapi…

Bile dah ade penimbang, tak sempat lak saya nak wat entry pasal berat saya yang terkini…hihhihh… [Rahsia dulu boleee…? ] Ingat lagi tak entry ini? Saya mengeluh pasal banyak baju yang dah tak leh pakai tuu..? Alhamdulillah, saya dah dapat pakai semua baju tu…tak perlu nak beli baju-baju baru secara beria-ria….cukup la nak beli baju time nak raya nanti aje…  Baju-baju kebaya zaman muda, belia, remaja dulu pun saya dah boleh sarung balik dah… Termasuk blause-blause kegemaran yang dah tak muat tuuu….

Alhamdulillah…

Hanya pada Allah saya panjatkan syukur atas apa yang dah dikurniakan hari ni…. Menunaikan rintihan hambaNya agar dapat kurangkan berat badan seperti dulu [Alhamdulillah…] Terima kasih Allah kerana mempertemukan saya kepada Herbalife. Ia benar-benar membantu!!

Kepada siapa-siapa yang punya “Azam” seperti saya,

Tiada apa yang mustahil….Jika kita nak dan kita usahakan!! Insya Allah akan kita kecapi jua.. Mungkin, bezanya cepat ataupun lambat sahaja. Yang penting jangan cepat mengalah!! Kita kena Fighting!!!!!!!!  In the end….kita akan dapat hasilnya yang “manissss” sangat.

Sumber : Google
 
Selepas ini,

Saya perlu secara konsisten menjaga pemakanan, jogging at least 3 kali seminggu, ½ jam setiap sesi.. pendek kata sentiasa mengamalkan “gaya hidup sihat” Insya Allah…. 
[Semoga Allah permudahkan] Amin...

2 comments:

  1. hihi...bole aje....
    Badan dah sekeping gitu...tak pening nak timbang2 berat nyerrr...ngeee :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015