02 July 2015

Gunting rambut Hari Raya

Assalamualaikum....

28 Jun 2015 - Ahad 

Dah 5 tahun kami menempuh keadaan kritikal seumpama ini... Tak tahu lah bila akan berakhir...hihi Memang sangat sukar, susah, payah dan apa-apa lagi lah perkataan yang seumpama dengannya...

Dah banyak kedai gunting rambut yang kami pergi.. Ada yang tak sanggup nak buat pun.. Sampai tahap macam tu tau... haiishhh..

Mujur lah ada satu kedai gunting rambut kat Ukay Perdana ni yang memang sanggup menghadap abang Eusoff ni walaupun tahu risiko yang bakal akan dia dapat. Menggelupur.. dan silap-silap hari bulan mendapat tendangan berkuasa hebat... uiiii...sakit.. Papa yang memeluk abang lagi lah.. berpeluh-peluh..! 

Walaupun agak jauh dari Batu Caves ke Ukay Perdana tu.. kami sanggup!

Rambut raya abang Eusoff tahun ni... tak dapat lah nak berfesyen-fesyen kacak aiiihhh... Botak sudah..=)

Owh... si kecil Elyass pun botakkan sekali.. Tapi suprise sungguh.. dak kecik tu steady je dibotakkan kepala.. tak melawan pun! Harap-harap mudah la sampai ke besar, Insya Allah... Tak ambik plak video Elyass, hp dah takde space nak ambik video... melepas moment best tu...mmmm.. 

video

Haa... letak vidoe kat sini.. besar nanti abang Eusoff tengok ye kesusah mama papa handle abang... nak gunting rambut je pun sayang oooiii...

=)


2 comments:

  1. aida lom lagi bw ijat ke barber.
    takut gak dia buat drawa swasta.
    mr.asben cukur kat umah aje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukur kat rumah ngan ayah dia ok ke Aida?
      Ke mengamuk gak?

      Papa Eusoff tak boleh buat.. kalo reti baik berdrama swasta kat rumah je =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015