07 May 2014

Mei - Bulan penghargaan untuk Ibu dan guru

Assalamualaikum..

Sekarang dah berada di bulan Mei 2014.

2 tarikh keramat untuk diingati:
11 Mei  2014 - Hari Ibu
16 Mei 2014 - Hari Guru

Sayu mengenangkan tarikh 11 Mei.. tiada ucapan melalui telefon, apatah lagi ucapan beserta peluk cium. Hanya Al-Fatihah dan doa sebagai hadiah untukmu, ibu-ibu tercinta.

16 Mei 2014, memandangkan Khilfi Eusoff sudah bersekolah.. makanya harus lah kami mama papa plankan hadiah yang simple, harap-harapnya bermaknalah bagi teacher-teacher Eusoff semua. Penat mengajar dan menjaga, tak salah sediakan satu hadiah pemberian ikhals untuk teacher. Baru teacher feeling, "terasa diriku begitu dihargai" =)

Insya Allah.. nanti dah siap.. kita reveal ye apa kebende yang simple, diharapkan bermakna sangat tuh! hehehe.. tunggu...

Nah sekeping gambar Eusoff di kelas, sewaktu pembelajaran. Macam mana lah tak nak hargai teacher kan... tengok Eusoff kat atas riba teacher! ishhh sungguh lah sangat manja. Masa ni dia nangis, gaduh rebut kerusi ngan kawan. Teacher pujuk terus naik riba...


Kami ke sekolah sebab ada progress report.. 4 bulan belajar di CIC, apa yang dah Eusoff dapat.. gerun kot nak tahu apa progress Eusoff.. ada yang "have improvment" dan banyak jugak yang "need improvement".. Insya Allah.. semoga dalam masa akan datang akan bertambah improvement Eusoff..

=)


3 comments:

  1. semoga eusoff cepat dapat apa yg dipelajari hari2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah Tini..memang itu yang diharap-harapkan... =)
      Baby Tini dah berapa bulan eh...? Mesti dah besar kan... wiiiii..bestnyer...

      Delete
    2. dh 7 bulan..dh besar..siap bulat nk ke gemuk lagi..hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015