19 May 2014

Eusoff :: masih kecil ke sudah besar..?

Assalamualaikum...

Saya suka tanya anak bujang saya..."Eusoff kecil lagi ke dah besar..?" Dengan penuh konfident je dia jawab.. "kecik mama.."

Owhhhh....geli hati rasanya...dia sendiri pun rasa dia masih kecil lagi...hihihi

Secara fizikalnya...pada pandangan kacamata seorang papa dan mama..., anak kami dah membesar bagai juara sangat dah... cukup ketinggiannya... takde lah terlampau banyak isinya...kiki..maksudnya x la gemuk mana... memang kalau orang tengok mesti kata.. dah besar rupanya Khilfi Eusoff..

Dalam pada rasa anak dah besar tu kan...bila tengok balik video-video terkini yang saja-saja saya rakam untuk kenangan.. tetiba terasa confius plak.. rasa anak dah besar.. tapi naper kalo tengok video nih rasa cam macam masih baby-baby lak nih.... rasa cam comel-comel je...sampai tahap ketap-ketap bibir lah geram...

Bila ulang-ulang tengok balik... Khilfi Eusoff ni sebenarnya suka tunjuk-tunjuk manja bila mama papa ambik video dia... eleeeehhhh...hihi.. manja la konon kennnn...


video

Mama / papa sayang kamu anak... sangat-sangat, walaupun betapa manjanya kamu =)

2 comments:

  1. assalammualaikum..hi.nama anak kita sama la.ejaan pun sama..eusoff.hehe..

    salam kenal.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal juga Mizzy Amalina...
      Alhamdulillah... nama yang baik untuk anak-anak... Walaupun ejaan camtu bunyi tetap sama kan..? Jika ditulis jawi pun tetap ya wau sim wau fa... kan?

      Eusoff mizzy amalina dah umur berapa...?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015