25 May 2012

Apabilaazambercerita 1st Giveaway - 1 Bulan di Dunia Blogger


* Ini sticky post entry.... Akan melekat sehingga 25 Mei 2012
Untuk entry yang baru sila scroll ke bawah...Terima kasih..!


Salam...

Alhamdulillah…. Genap sebulan saya berkecimpung di dalam dunia blogger..... Setiap hari “Azam” saya bercerita…. Tentang apa yang dimakan diminum, dibuat….:-) Ia umpama Diari kehidupan saya…. 

Alhamdulillah juga kerana ke”Azam”an saya semakin menebal dalam diri saya dari sehari ke sehari…. Selama sebulan saya mengawal pengambilan makanan... Syukur pada Allah, saya sudah merasai perkembangan-perkembangan positif dalam diri saya.. :-)

Sempena dengan kegembiraan ini, saya berbesar hati untuk melancarkan satu giveaway:



Dengan rasminya dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, saya melancarkan..

Tarikh mula : 11 Mei 2012  Tarikh tutup : 25 Mei 2012
Keputusan akan diumumkan pada 31 Mei 2012


Syarat-syarat WAJIB penyertaan:




 1.    Menjadi follower  blog ini.
2.    Dalam setiap entry yang dibuat mestilah:
     2.1     Banner giveaway dicopy di entry masing-masing dan di link balik ke entry ini.
     2.2     Buatkan satu entry kreatif yang simple berkenaan tajuk giveaway :
             “Apabilaazambercerita 1st Giveway-1 bulan di Dunia Blogger” 
             -Satu perenggan pun dah memadai... Kalau lebih, pun takpe..
3.    Tag sekurang-kurangnya 3 orang rakan blog yang lain dan harap-harap biarlah mereka-mereka itu tahu..:-)
4.  Tinggalkan komen penyertaan anda di entry ini ok, beserta link ke entry itu...senang untuk saya dan en.suami buat lawatan balas nanti.....  :-)


 


Pengadilan penyertaan: 
      

1.    Saya dan en.suami yang akan mengadili penyertaan (Bolee kan..?)
2.    Entry yang paling kreatif dan menarik perhatian saya dan en.suami akan diangkat sebagai   pemenang…hoyeyyyy!!
3.    Setiap keputusan adalah muktamad…


Hadiah-hadiah menunggu kepada:



1.    Pemenang Pertama
2.    Pemenang Kedua
3.    Pemenang Ketiga
4.    Tiga (3) pemenang saguhati

Ingin tahu hadiah apa hadiah itu...nanti saya update kedian ye... Insya Allah sesuatu best dan ramai yang suka....Termasuklah saya... :-)



Tq...

4 comments:

  1. sudah :D

    http://amercorner.blogspot.com/2012/05/apabilaazambercerita-1st-giveway-1.html

    ReplyDelete
  2. join
    http://mydreamzworlds.blogspot.com/2012/05/apabilaazambercerita-1st-giveway-1.html

    ReplyDelete
  3. Farisha join!! --->>http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/apabilaazambercerita-1st-giveway-1.html

    ReplyDelete
  4. KAK DIANA....

    saya da join da tanda sokongan padu. ewah!
    http://bib2426.blogspot.com/2012/05/1st-giveway-1-bulan-di-dunia-blogger.html

    Happy Blogging kak diana...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015