17 September 2016

Planetarium Negara & Muzium Negara

Assalamualaikum...

Semalam seharian kami "peram" anak-anak kat rumah.. hari ini hari untuk menebus rasa bersalah pada mereka, jom kita jalan-jalan ye...


Planetarium Negara



Muzium Negara


Setengah hari berjalan-jalan di dua tempat ni, banyak benda-benda best boleh tunjuk kat abang Eusoff dan Elyass.. Cuma, dah lama-lama tu anak-anak macam boring sikit dah. Iye laa.. tempat-tempat pameran macam ni.. memang akan boring sikit untuk usia seperti mereka.

Besar sikit nanti mesti best la tu... sebab masa tu diorang dah boleh relatekan apa yang diorang belajar kat sekolah dengan apa yang diorang tengok kat planetarium dan muzium ni.


Apa-apa pun, sedikit terisi waktu hari ini dengan ilmu-ilmu bermanfaat dari apa yang mereka tengok dan dengar penerangan secara tak langsung dari mama dan papa tadi.


Untuk kenangan... mama videokan jalan-jalan di Planetarium Negara dan Muzium Negara harini.. 


video








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to DIANA SAILA
Designed by UMIESUEstudio 2015